poniedziałek, 13 lipca 2015

[ to już...]

Ostatnio całe moje tygodnie wyglądają tak samo a ja sama ginę w czasoprzestrzeni i często pytana o datę bądź dzień tygodnia po prostu nie mam pojęcia co odpowiedzieć i muszę szybko zajrzeć do kalendarza. 

Otóż. Dziś przy okazji planowania tygodnia zajrzałam do kalendarza. Dziś mija równo rok jak zobaczyłam dwie kreski na teście ciążowym :) Aż się wzruszyłam i pobiegłam szybko przytulić naszą Laurę :)

Równo rok temu nasze życie zmieniło się o 180 stopni. Z minuty na minutę staliśmy się rodzicami i nie wiedzieliśmy co będzie dalej. Pamiętam, że miałam wiele obaw. A dziś? Jesteśmy szczęśliwymi rodzicami prawie 4 miesięcznej córeczki, która jest całym naszym światem :) Nie wyobrażam sobie życia bez niej :)

Ach. Chciałam się tylko podzielić z Wami tym naszym małym świętem :)

buziaki,
diabelnieanielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz