wtorek, 10 marca 2015

[ prezenty od BebiProgram i BebiKlub ]

Facebook najczęściej służy mi do kontaktów ze znajomymi. Czasem jednak zdarza się, że obserwuję co udostępniają. Często są to głupkowate filmiki, ale raz na jakiś czas zdarza się coś ciekawego. I takim oto sposobem, któraś z moich koleżanek-mamuś udostępniła swego czasu posty ze strony www.bebiprogram.pl oraz www.bebiclub.pl, które rzuciły mi się w oczy. 

Obie strony skupiają się na tematyce żywienia i realizowane są przez firmę Nutricia (podlegającą koncernowi Danone).

BebiProgram skupiony jest na wspieraniu produktów Bebilon, natomiast BebiClub produktów Bebiko. Na obu stronach znajdziemy całą masę porad odnośnie przebiegu ciąży, odżywiania, karmienia i rozwoju dzieci itd. Możemy również brać udział w konsultacjach z ekspertami, pediatrą, psychologiem czy położną. Zarówno BebiProgram jak i BebiClub organizują ciekawe konkursy z nagrodami.

Na "Start" przy rejestracji można dostać bezpłatne upominki. Szczerze mówiąc często podchodzę z rezerwą do akcji typu "bezpłatne upominki", bo od razu przypominają mi się telefony od telemarketerów z informacją, że mają dla mnie bezpłatny upominek, jeśli kupię coś za min 100 zł ;-)

Tak, więc nie nastawiałam się specjalnie, aż pewnego dnia mąż wyciągnął ze skrzynki upominek od BebiProgram.



Ładne kartonowe opakowanie, lekko niestety pogięte przez dostawcę tj. Pocztę Polską, które posłuży mi do przechowywania dokumentacji medycznej z mojej ciąży. W środku ulotka powitalna a na rewersie pola do uzupełnienia zatytułowane: Jakie będzie Twoje dziecko w przyszłości?. I tak możemy uzupełnić płeć, oczy, włosy, do kogo będzie podobne, temperament, charakter, zainteresowania i kim będzie :) Oczywiście całość naznaczona jest adnotacją: Zanotuj swoje wyobrażenia, zachowaj je, a za kilka lat porównaj z rzeczywistością :-)

Do tego dołączona została płyta CD z kołysankami instrumentalnymi oraz mini poradnik dla przyszłych mam "Rozwój zmysłów w okresie płodowym". Na płycie znajdziemy  utworów Beethovena, Bacha, Masseneta, Mozarta, Chopina czy Satie'go. 


W piątek natomiast mąż wyjął ze skrzynki awizo. Jako, że czekałam na pudełka BrzusioBox i ShinyBox to byłam pewna, że to któreś z nich, chociaż miałam gdzieś z tyłu głowy, że oba chyba miały przyjść kurierem a nie pocztą... Awizo przeleżało aż do poniedziałku i tak wczoraj mąż przyniósł kartonowe pudełko. Na pewno nie było to żadne z zamówionych boxów i podniosło to tylko moje zaciekawienie.  

I tak po rozpakowaniu moje oczy zaświeciły, bo w środku znalazłam piękne, grube pudełko od BebiClub. Wg opisu pudełko przeznaczone jest do przechowywania wspomnień i na pewno zostanie przeze mnie wykorzystane :)


W środku znajdował się list powitalny z informacją o paczce oraz album. 


Akurat wczoraj na forum mjakmama24.pl dziewczyny opisywały albumy dla dzieci znalezione na allegro i sama pomyślałam, że fajnie by było mieć taki na pamiątkę a tu proszę! jak na zawołanie :)

Poniżej kilka zdjęć ze środka albumu.





Jak Wam się podobają obie przesyłki? Bo mnie urzekł album i przy każdej stronie kręciła mi się w oku łezka :-)

pozdrawiam,
diabelnieanielska

1 komentarz:

  1. Ubolewam, że teraz nie ma dostępnych płyt z muzyką ale teraz tego typu akcje są o wiele bardziej popularne, co mnie cieszy. Ostatnio jak dostałam paczuszkę z NAN to aż się uśmiechnęłam :) świeżo upieczone mamy i tak mają ciężko, warto im takie prezenciki sprawiać :)

    OdpowiedzUsuń