poniedziałek, 22 grudnia 2014

[ Imprezowa pasta z czarnych oliwek ]

Imprezowy bufet zawsze spędzał mi sen z powiek. Ja jako ta, która lubi mieć wszystko zaplanowane "pod linijkę" zaczynam zawsze wszystko organizować na długo przed realizacją planu. Długo poszukiwałam czegoś ciekawego do przyrządzenia na szybko i tak któregoś pięknego, ciepłego dnia lata pojechaliśmy na spontaniczną imprezkę przy grillu u znajomych. Gospodyni przygotowała wtedy bardzo dobre kanapki z pastą oliwkową. Trochę ją zmodyfikowałam i tak powstało właśnie coś takiego :-) Uprzedzam, że pierwsze wrażenie wizualne może być dość dziwne, ale łatwe wykonanie i smak zdecydowanie spycha wygląd na drugi plan :-)

Składniki:
1 słoik czarnych, wydrylowanych oliwek
ząbek czosnku
oliwa z oliwek
pieprz, sól
bagietka czosnkowa, sztuk 3
do dekoracji pomidorki koktajlowe, roszponka

Wykonanie: 

1. Odsączamy oliwki z zalewy.


2. Do wysokiego naczynia wrzucamy odsączone oliwki, łyżkę oliwy z oliwek i ząbek czosnku. Blendujemy na gładką masę. Próbujemy i doprawiamy do smaku. Jeśli ktoś lubi bardziej czosnkowe to może dodać więcej ząbków czosnku. U mnie przy jednym było bardzo intensywne.


3. Bagietki czosnkowe kroimy na kromki.


4. Kromki smarujemy pastą i dekorujemy :-)



Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz