sobota, 29 listopada 2014

[ Naturima - testowanie Streetcom ]

Od kilku lat należę do społeczności Streetcom. Jest to społeczność złożona z tysięcy konsumentów zwanych Ekspertami, która testuje nowości rynkowe i wyraża o nich opinię. Wachlarz produktów jest bardzo szeroki. Od kosmetyków, produkty spożywcze, alkohole aż po produkty dla dzieci czy usługi.

Ekspertów obowiązuje kodeks, do którego głównych zasad należą m.in. jawność, naturalność i szczerość wyrażanych opinii. Jest to bardzo popularny rodzaj marketingu rekomendacji. 

Aby być zakwalifikowanym do kampanii produktowej musimy wypełnić ankiety ukierunkowane na dane produkty itp. Dopiero na tej podstawie jesteśmy kwalifikowani bądź nie do wzięcia udziału w kampanii. Dostajemy lub odbieramy osobiście paczkę z produktami pełnowartościowymi dla nas samych oraz próbki do  rozdania i testowania dla znajomych i rodziny. W trakcie kampanii zdajemy relacje z rozmów i sporządzamy raporty, które pomagają właścicielom danej marki na lepsze dostosowanie swojego produktu do konsumentów. 

Dziś przedstawię Wam najnowszą kampanię w jakiej wzięłam udział. 


Tym razem paczkę odebrałam osobiście w Galerii Handlowej Blue City w Warszawie. Nie musiałam czekać w dużej kolejce, co było dużym plusem. 


Przy zgłoszeniu się na stanowisko otrzymałam swoją paczkę.



Paczka zawierała: 
- 6 opakowań margaryny Naturima o pojemności 225 g - dla siebie i do rozdania znajomym,
- ulotki z informacjami o margarynie do przekazania znajomym,
- Przewodnik Ambasadorki.



W dzisiejszych czasach masowej chemii w produktach spożywczych trzeba się na prawdę naszukać produktów, które były by naturalne i nie miały stada "E" w swoim składzie. Niestety nie każdy ma możliwość kupna prawdziwego masła, jajek prosto ze wsi, prawdziwego chleba na zakwasie bez żadnych dodatków itd.

Margaryna NATURIMA to innowacja w swojej kategorii. Jest ona pierwszym produktem tzw. czystej etykiety. Znaczy to tyle, że skład produktowy margaryny jest rzetelnie opisany na etykiecie. Zadaniem etykiety jest informowanie o tym, co zawiera produkt. 


Kolor margaryny porównywalny jest wg mnie do koloru prawdziwego masła. Mnie zaskoczyła w składzie obecność oleju kokosowego. Obecnie jest na niego duży szał. Uniwersalność margaryny jest tutaj zdecydowanym plusem. U mnie sprawdziła się ona nie tylko na kanapce, ale również do pieczenia ciasta i smażenia. 
Rozejrzałam się również za ceną produktu i za pojemność taką jak testuję nie znalazłam ceny przekraczającej 3 zł. 



W mojej rodzinie je się zdrowo (a przynajmniej staramy się tak jeść). Sporo produktów wykonujemy samodzielnie takie jak majonez itd. 

Masło ma ten minus, że stojąc w cieple rozpuszcza się i powstaje nieprzyjemna "mazia" a po wyjęciu z lodówki trzeba jednak odczekać dość długi okres czasu, żeby nie ułamać w nim noża.
Margaryna Naturima ma ten plus, że nieważne czy stoi na zewnątrz lodówki czy w niej ma ona taką samą, niezmienioną konsystencję co jest dla mnie trochę zaskakujące. Margaryna łatwo się rozsmarowuje i po prostu jest smaczna. Faktycznie nie czuć w niej chemii tak jak w niektórych innych margarynach.

Co mi nie odpowiada? 
Myślę, że na obecną chwilę nie zauważyłam minusów. Chociaż mogła by być bardziej wyrazista w smaku. Może odrobina więcej soli byłaby trafem w dziesiątkę.

pozdrawiam,
diabelnie anielska


POWYŻSZA OPINIA JEST MOJĄ PRYWATNA OPINIĄ O PRODUKCIE PO UPRZEDNIM PRZETESTOWANIU GO. OTRZYMANIE DARMOWEGO PRODUKTU NIE WPŁYNĘŁO NA NIĄ W ŻADEN SPOSÓB.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz