czwartek, 20 listopada 2014

[ pokój dla maluszka - moje inspiracje ]

Pokój mojego maluszka będzie idealny :-) a przynajmniej chciałabym, aby taki był.

Oczywiście nie wyobrażam sobie, aby moje maleństwo przez pierwsze tygodnie spało w innym pokoju. Nocne bieganie między pokojami nie jest dla mnie i chciałabym mieć moje serduszko blisko siebie. Dlatego szykuje nam się małe przemeblowanie w sypialni. Nasza sypialnia jest mała. Ma około 9 m2 i jest kwadratowa. Łóżko obecnie stoi na samym środku, ze szczytem przy jednej ze ścian, co niestety sprawia wrażenie, że łóżko zajmuje cały pokój. Planujemy przesunąć łóżko w ten sposób, żeby zmieściło się łóżeczko. Jeszcze nie wiem jak to zrobimy, ale musi się udać.
A co będzie potem? 

Moje plany są bardzo jasno sprecyzowane. Pokój nie jest za duży i jako, że prawdopodobnie będziemy mieli córcię, to kolorystyka przedstawia się w jasnościach i różach, aby również optycznie powiększyć pomieszczenie. Jeśli urodzi się z zaskoczenia chłopiec to wtedy zmienimy dodatki i jak się uda to kolor ścian, które od momentu wykańczania mieszkania mają kolor jak poniżej:

źródło: www.dulux.pl

A oto moje inspiracje do których będę dążyła.

źródło: www.homebook.pl

źródło: www.homebook.pl

źródło: www.zszywka.pl


Inspiracje są po prostu przecudnej urody :-) już nie mogę doczekać się meblowania itd.

Już teraz wiem, że na pewno będę szukała białego łóżeczka z szufladą i komody, na której będę mogła położyć przewijak. Mniej więcej coś takiego:

źródło: www.allegro.pl


I kolejny mebel, który planuję zakupić to fotel-uszak z Ikei. Przy ostatniej wizycie w sklepie widziałam go na żywo, siadałam na nim i wydaje mi się być idealnym fotelem do karmienia. 

źródło: www.homebook.pl

A jak wy urządziłyście/urządziliście pokoje swoich pociech? Może macie jakieś złote rady dla przyszłej matki? :-)

pozdrawiam,
diabelnieanielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz