piątek, 19 czerwca 2015

[ Prezent od HIPP ]

Cześć :)

Pamiętacie jak przedstawiałam Wam prezenty, które otrzymałam - a właściwie Laura otrzymała od BebiProgram i BebiClub? Pisałam o tym TUTAJ

W ostatnich dniach otrzymałam przesyłkę od HIPP. Tak jak w przypadku BebiProgram i BebiClub wystarczyła rejestracja na ich stronie. Sami zobaczcie co się znalazło w paczce.


W środku znalazłam przede wszystkim list przewodni o tym, co znalazło się w pudełeczku. Na odwrocie listu znalazłam 13 kuponów rabatowych do Rossmanna na produkty HIPP - zarówno kosmetyczne, jak i spożywcze dla maleństwa. Na pewno je wykorzystam i jak tylko opuści mnie przeziębienie to udam się na wycieczkę. Tym bardziej, że HIPP dołączył też dodatkowy kupon na jeszcze jedną paczkę dla maluszka, którą trzeba odebrać osobiście w Rossmannie. Super sprawa. Ciekawa jestem co będzie zawierała ta paczka :-)

Kolejną rzeczą jaką odnalazłam w paczce jest poradnik na pierwszy rok dziecka. Na razie jestem na etapie zapoznawania się z nim i muszę przyznać, że na prawdę zawiera ciekawe informacje :)

W pudełeczku znalazłam również słoiczek obiadkowy "Młoda marchew z ziemniaczkami" wraz z pierwszą łyżeczką dla Laury :) Jak na prawdziwą księżniczkę przystało łyżeczka jest różowa :-)

Świetna sprawa! Już się nie mogę doczekać zakupów i paczki z Rossmanna.

A Wy rejestrujecie się na tego typu stronach?

pozdrawiam,
diabelnieanielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz