środa, 11 marca 2015

[ blogosfera CanpolBabies ]

Kochani,

dziś przedstawiam zarówno Wam i sobie kolejną ciekawą alternatywę. Chodzi mianowicie o Blogosferę Canpol Babies. Ręka do góry ile z Was spotkało się już z Blogosferą :-)



Ja sama często wyszukuję porad i opinii o produktach, gdy sama przymierzam się do dokonania jakiegoś zakupu. Jako, że moje macierzyństwo wraz z dwoma kreskami na teście ruszyło pełną parą również obiłam się o temat Blogosfery w świecie blogowym. 

Dziś po długich przemyśleniach zapisałam się do Blogosfery. Przede wszystkim zaważyła o tym obecna edycja, w której testowane będą produkty moim zdaniem pasujące do mojej obecnej sytuacji. 
Jako, że niebawem trafię na porodówkę i zaczną się moje przygody z karmieniem itd stwierdziłam,  że będzie to idealny czas na zapoznanie się zarówno z podkładami poporodowymi, wkładkami laktacyjnymi jak i laktatorem. 


Mam nadzieję, że uda mi się zostać wybraną i już niedługo podzielić się z Wami moją opinią. Keep your fingers crossed!

A może uda mi się zorganizować konkurs i to Wy będziecie mogły cieszyć się z tych produktów. Kto wie?

A wy dołączyłyście do BLOGOSFERY? Co myślicie o tego typu akcjach?

pozdrawiam, 
diabelnieanielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz