poniedziałek, 29 czerwca 2015

[ prezent od HIPP cz.2 ]

Wraz z ukończeniem przez Laurę 3 miesięcy zaczęłyśmy dostawać kolejną turę paczek niespodzianek od firm zajmujących się żywieniem dzieci :-) w TYM poście przedstawiłam Wam paczkę, którą otrzymałyśmy z Laurą od firmy HIPP. W paczce znajdowały się dodatkowe kupony - na dodatkowe pudełko i zniżki na jedzenie i produkty kosmetyczne marki HIPP do zrealizowania w Rossmannie. 

Szczęśliwym trafem udało mi się w ubiegłą środę zawitać na chwilę do Rossmanna w Wola Park. Do mojego koszyka trafiły produkty Hipp. Szkoda tylko, że w asortymencie nie mieli produktów kosmetycznych tej firmy, bo miałam ochotę je wypróbować. Kupony są ważne do 30.06, więc nie wiem czy będę miała jeszcze okazję zawitać do Rossmanna a tym bardziej znaleźć ten sklep z produktami kosmetycznymi Hipp. 

W każdym razie kilka produktów udało mi się dorwać. Odebrałam też dodatkową paczkę. Chciałabym zatem zaprosić Was do obejrzenia jej zawartości :-)


Realizując kupony ze zniżką 20% wybrałam do przetestowania:
- musy owocowe "Owocowa Chwila" - jabłko-banan
- herbatka&sok z dzikiej róży z sokiem z czerwonych owoców
- sok - soczysta marchew
- potrawka z ziemniaczkami i królikiem
- dynia z ziemniakami
- morele


W dodatkowym pudełku od Hipp znalazła się kolejna łyżeczka - tym razem niebieska :), sok ze słodkich jabłek oraz dynia z indykiem.

Do tego folder opisujący ekologiczność produktów Hipp i list przewodni. 

Cieszę się, bo miałam w planach testowanie tego typu słoiczków. Wszystkie mają długi termin ważności i spokojnie zdążymy je wykorzystać, gdy zaczniemy wprowadzać Laurze stałe dania :-)

Jak Wam się podoba paczuszka i zakupy?

pozdrawiam,
diabelnieanielska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz